חנות תאורה בתל אביב

כבר 20 שנה ש'שנדליריה'- חנות תאורה בתל אביב המתמחה בגופי תאורה מעוצבים, ניצבת לה ברחוב קטן ביפו. בעבר היו מגיעים אליה בעיקר לקוחות שהכירו את החנות, והזמינו ממנה מנורות, גופי תאורה , נברשות ואביזרים שונים. לקוחות אלו חזרו אליה בכל פעם שרצו להתחדש ולהאיר את ביתם בסגנון ייחודי ואישי.

השנים חלפו ורחובות העיר הפכו להמוניים יותר, ולקוחות נוספים נשבו בקסמיה העיצוביים של החנות, ששמרה על אופייה הייחודי לאורך השנים, ומתהדרת בקו עיצובי מקורי, אסטטי ומיוחד, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים המיובאים מאירופה.

 חנות תאורה בתל אביב

בית המלאכה לגופי תאורה בתל אביב

היתרון המשמעותי עבור לקוחות החנות הוא בית המלאכה הממוקם בחנות, ומהוה ליבה הפועם והיוצר של 'שנדליריה'. בית המלאכה קיבץ אליו אנשי מקצועי מעולמות תוכן מגוונים, ויחד הם יוצרים אורות מעוצבים עם דגשים מקוריים ואישיים, בהתאם לרצונו וצרכיו של כל לקוח ולקוח.

האומנים של 'שנדליריה'

על ההרמוניה המופלאה הזו מנצח באהבה האומן עודד ורטש, שהגיא אלינו לפני 13 שנים מתחום הציור והאומנות הפלסטית. הטכניקות והתפיסות האומנותיות שלו ניכרות בעיצוב הייחודי של כל מנורה וגוף תאורה.

בין אנשי הצוות תגלו את יעל בירנבאום, שמגיעה אלינו מתחום האומנות והמוסיקה. יעל מתמחה בעבודות עדינות, בהלחמות מורכבות וגמר גופי התאורה.

דניאל קנריק הוא הצורף שבחבורה, שמתייחס לגופי התאורה כמו אל תכשיט אישי ואסטטי שנועד ליפות את חלל החדר.

את חנות התאורה התל אביבית מנהלת אילה הראל פלוטקין בוגרת בית הספר לעיצוב," שנקר ", שאחראית על הקו העיצובי ועל הקשר האישי והחם עם הלקוחות, ביניהם גם אדריכלים ומעצבים.

הגיוון, המקצוענות והיצירה, לצד הרצון לשרת נאמנה את לקוחות החנות באדיבות ובסבלנות, הם שהופכים את 'שנדליריה' למקום של אור, עיצוב ואהבה, שבאים לידי ביטוי באיכות המוצרים וברמת השירות.

מחפשים חנות תאורה בתל אביב ? בואו לבקר אותנו בשנדילריה.