עיצוב תאורה
תאורת סלון

עיצוב גופי תאורה

ויהי אור: עיצוב גופי תאורת בוטיק

אור הוא אחד הדברים החשובים ביותר לאיכות החיים שלנו. הוא משפיע על הבריאות שלנו, על מצב הרוח ועל שמחת החיים. מן הסתם, כשאנחנו בתוך הבית אנחנו חשופים פחות לאור השמש. לכן תכנון נכון של תאורה ועיצוב גופי תאורה מתאימים יכולים להיות מה שמפריד בין בית מאושר ונעים, לבין מקום שלא ממש רוצים לשבת בו.

יחד עם זאת, תאורה היא לא רק דבר פונקציונלי. פעם אולי חשבנו שתאורה זה דבר פרקטי בלבד. לא משהו שצריך להתייחס אליו בעיצוב הבית, אלא אלמנט שפשוט נמצא שם כדי להאיר את החלל. אבל היום זה כבר לא צריך היות ככה. תחום עיצוב גופי התאורה בישראל ובעולם התפתח במהירות עצומה לכדי עולם שלם ששם את המנורה במרכז.

התאורה בבית יכולה להיות יצירת אמנות של ממש, ומרכז החדר. נברשות, מנורות קיר מיוחדות, מנורות עומדות בעלות נוכחות ועוד – כל אלו יכולים להרוג שתי ציפורים במכה אחת – לענות על הצרכים הפרקטיים של החלל ולהוות פריטי עיצוב מרשימים ויפהפיים.

אז איך עושים את זה נכון? אצלנו בשנדליריה יש ניסיון של שנים בתחום עיצוב, ייצור ושחזור גופי התאורה. אנחנו ממוקמים בבית מלאכה ביפו ועוסקים בתאורת בוטיק. מה זה אומר? ובכן, את גופי התאורה אצלנו בשנדליריה בחרנו בקפידה משווקים בינלאומיים.

מבחינתנו, תאורה היא לא פחות מאמנות ואנחנו – אמנים ואוצרים. הצוות המיומן של שנדליריה עוסק יום יום בבחירת גופי התאורה האופנתיים והמיוחדים ביותר. אצלנו תוכלו למצוא גופי תאורה קלאסיים מפליז, זכוכית, נחושת אך אנחנו עוסקים גם בעיצוב גופי תאורה מקרמיקה, עיצוב גופי תאורה מעץ חרסינה, קלף, חרוזים ועוד.

תכנון ועיצוב תאורה הם תחומים מורכבים. אור הוא חומר שצריך לדעת איך לווסת ולשלוט בו. תאורה בחלל צריכה להיות חזקה מספיק כדי להעניק לו תחושה של מרחב וגודל, אך אנחנו לא רוצים להסתנוור. אפשר, ואף רצוי, להשתמש בכמה גופי תאורה קטנים כדי להדגיש אלמנטים מסוימים בחדר, אך צריך לדעת איך לעשות את זה מבלי להעמיס על המקום.

אצלנו בשנדליריה לא תצטרכו להתמודד לבד עם הסוגיות האלו. אנחנו מציעים גם שירותי תכנון תאורה, עם יחס אישי, ניסיון ומקצועיות שקנתה לה שם בעולם העיצוב והאדריכלות הישראלי.

אז למה אתם מחכים? פנו אלינו עכשיו 055-9779966

פוסטים נוספים: