שנדליר בסגנון עתיק
תאורה עתיקה

גופי תאורה בסגנון עתיק

גופי תאורה “עתיקים”

ריהוט עתיק מיצב את עצמו בשנים אחרונות כסגנון אופנתי מאוד בתחום עיצוב הפנים. אנשים רבים מרהטים בתים שלמים דרך חנויות יד שנייה, שווקי פשפשים וחנויות עתיקות. סגנון הוינטג’ יכול להתאים לכל בית, ומעניק מעין נופח אמנותי ואווירה מסתורית לכל חדר.

עם זאת, לא קל למצוא, לקנות ולתחזק פריטים עתיקים. כשמדובר בריהוט, לא תמיד בחנויות יד שנייה ובשווקי הפשפשים יש את המוצרים האיכותיים, המיוחדים והיפים ביותר. חנויות העתיקות מציעות בדרך כלל ריהוט מרהיב ביופיו, שלעיתים מלווה אליו סיפור מעניין. אולם בדרך כלל פריט עתיק הוא יקר יחסית.

לא רק זה, כדי למצוא פריט עתיק צריך לצאת ל”ציד עתיקות”. חנויות העתיקות ויד השנייה מלאות פעמים רבות בעשרות פריטים, וכדי למצוא את מה שאיכותי ומשתלם באמת צריך זמן ואנרגיה לפשפש במאגרי העתיקות. צריך עין טובה כדי להבין איזה רהיט או פריט במצב טוב ואיכותי ואיזה עלול להתפרק בכל רגע.

אם זה לא מספיק, אחרי שקונים יצירה עתיקה חשוב לערוך לה בדיקה יסודית. אם אתם מעוניינים בפריט עתיק באמת, שוק זיופי העתיקות מחכה לכם מעבר בפינה ומוכן למכור לכם רהיטים מזויפים במחיר מופקע ולנצל חוסר ידע והבנה בתחום העתיקות.

אז איך נמנעים מלשלם כל כך הרבה? בזכות הפופולריות של הטרנד, פריטי עיצוב בסגנון עתיק צמחו בשנים האחרונות כמו פטריות אחרי הגשם. הדבר הראשון שאנחנו מדמיינים כשחושבים על עיצוב עתיק הוא גופי תאורה – פיתוחי מתכת, מנורות קיר מפותלות ותאורה רכה ואפלה מעט.

תאורה בסגנון עתיק היא דרך לממש את טרנד הוינטג’ – אבל באופן על-זמני. תאורה עתיקה יכולה להיות מעניינת ומושכת תשומת לב, אך גם סולידית יותר ומתאימה לכל סגנון. היתרון בגופי תאורה לעומת כל אלמנט עיצובי אחר הוא שקל לשלב אותם בכל חדר. מאידך, אם אתם רוצים “סטייטמנט-פיס” עתיק במרכז החדר – נברשות עתיקות יכולות להיות מרכז העניינים בכל חדר ולהעניק לו מראה יוקרתי ומעושן.

בשנדליריה אנחנו מתמחים בגופי תאורה בסגנון עתיק. אצלנו תוכלו למצוא עשרות גופי תאורה שנראים וינטג’, אבל חדשים לגמרי ובאיכות הגבוהה ביותר בשוק. בסטודיו שלנו ביפו אנחנו מלקטים ומייצרים גופי תאורה מיוחדים ומרתקים.

צרו קשר 055-9779966

פוסטים נוספים: