שנדליר
נברשות

נברשת מעוצבת לחדר השינה

נברשת לחדר השינה

חדר השינה הוא המקום הכי אינטימי בבית. שם אנחנו רוצים להתרווח בשלווה בסוף היום, להרגיש רוגע ונוחות. כשמדובר בחדר השינה – היופי נמצא בפרטים הקטנים. זה המקום שבו לא תרצו ששום דבר יציק לכם, והכל מתחיל בתאורה נכונה.

כשאתם שוכבים במיטה מול הטלוויזיה או קוראים ספר, הדבר האחרון שצריך להטריד אתכם הוא תאורה לא מספקת, חזקה מדי, או גופי תאורה שאינם משתלבים באופן הרמוני בחדר. תאורת חדר השינה צריכה להיות רומנטית יותר, רכה יותר וחמה, אך כשמדובר בתאורה הפונקציונאליות היא כמובן חלק בלתי נפרד.

אז איך עושים את זה? ובכן, נברשות לחדרי שינה היא אחת מהבחירות האהובות ביותר. נברשות לחדר שינה הן גופי תאורה שיורדים מהתקרה ומפזרים אלומת אור במרכז החדר, אך מספקים תאורה רכה ולא ישירה. רוב הנברשות מכוונות את הנורות כלפי מעלה וסביב קירות החדר, מה שמאפשר המון אור בחדר, אך לא באופן מוגזם ומסנוור. שנדלירים לחדר שינה יוצרים עניין, אווירה רומנטית עם קצת תחושה של פנטזיה.

תאורה היא המקום להעז בו. הרבה פעמים כשאנחנו בוחרים רהיטים או צבעים לחדר השינה, נלך על הקו הרגוע יותר. עד כמה שצבעים בוהקים ורהיטים מעניינים הם מפתים ומעוררים השראה, בחדר השינה רוב האנשים רוצים ליצור לעצמם מקום מפלט מסערות החיים.

אולם, עיצוב תאורה לחדר שינה הוא הזדמנות לנסות דברים חדשות. השילוב בין פרקטיקה ליצירתיות לא זר לעולם עיצוב הפנים, אך כשמדובר בתאורה זה מתחזק אף יותר. בשנדליריה אנחנו מומחים בללכת בדיוק על קו התפר הזה – שבין הפונקציה לאמנות, בין הפרקטיקה לעיצוב. בבית המלאכה שלנו תוכלו למצוא נברשות לחדרי שינה בעיצובים מרהיבים.

אז מה עושים אחרי שבוחרים את הנברשת המושלמת? תאורה מוצלחת לחדר השינה חייבת לכלול גם מנורות צמודות קיר. בשנדליריה אנחנו מספקים מנורות צמודות קיר בעיצובים אקלקטיים ומיוחדים בעלי זרוע מתכווננת, כך שתוכלו לקרוא בחשכה מבלי להפריע לבן או לבת הזוג.

באמצעות מנורות תקרה קטנות תוכלו להעיר פינות חשוכות יותר בחדר, ציורים או תמונות שתליתם ואפילו את אזור הארון. כדי ליצור חדר נעים צריך לדעת איך לשחק עם גופי התאורה הללו בחכמה, כך שלא יפריעו – אלא ישלימו אחד את השני. מחפשים שנדליר לחדר שינה? הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן כדי לעזור 055-9779966

פוסטים נוספים: