נברשות לחדרי ילדים
נברשות

נברשות מעוצבות לחדרי ילדים

נברשות לחדרי ילדים / מנורות קיר לחדרי ילדים 

לחיות כמו נסיך ונסיכה

גם לחדרי ילדים מגיע את הטאצ' האישי, תאורה שקטה, המלווה אותם במקום המבטחים.
התאורה הנדרשת לחדרי ילדים, בדרך כלל, היא עוצמתית, אך רכה, מאירה נקודות עניין, ומתאימה לכל שעות היממה.
על עקרונות תאורת חדרי ילדים, במאמר הבא!

נברשות לחדרי ילדים שמעוררות עניין ויוצרות סביבת משחק נעימה ובריאה.


ילדים אוהבים לשחק, הם יצירתיים, גוף התאורה הנכון, לא רק שישתלב היטב עם העיצוב הכללי של החדר, אלא יהווה גם מוקד לעניין וחקירה, וזאת ניתן ליצור באמצעות נברשות לחדרי ילדים.
אשר מפזרות את האור, כך שנוצרות צלליות מרהיבות בצורות מיוחדות על הקירות.

הדגשת אזורי לימוד ומשחק

קיימים אזורים בחדר הדורשים תאורה חזקה יותר, אלו האזורים הדורשים ריכוז.
אזור הלימוד והמשחק, תוספים, בדרך כלל מקום רב יותר בחדרים. מנורות קיר לחדרי ילדים, עשויות לתת מענה מיטבי לצורך כך, שכן הן מעניקות תאורה רכה ומאוזנת, אולם יחד עם זאת, מפוזרת על פני שטח גדול, התאורה הנכונה, מקלה על העיניים, בעת הלימוד והמשחק בחדר.

רכה ומאוזנת

פעמים רבות, בחדרי ילדים מוצבת תאורת פלורסנט חזקה, אשר אינה מצליחה להעיר באופן מאוזן את כל חללי החדר, כך, שהחדר לא ממש את עיקר הפוטנציאל שלו. התאורה החזקה, מכבידה על  העיניים, ופוגעת ביכולת הריכוז. הצבת שנדליר לחדרי ילדים במרכז החדר, מקנה תאורה רכב ומאוזנת, שמצליחה להגיע לכל נקודה בחלל. את השנדליר ניתן לחזק עם תאורת קיר הן לפינת הקריאה או המשחק.

שנדילירים מעוצבים

שנדליר עדין עם קריסטל, יהפוך כל חדר סטנדרטי לחדר נסיכות מופלא, הוא משתלב נהדר עם ריהוט בסגנון פרובנס, קלאסי ועדין, ויעניק את הטאצ' היוקרתי לחדר, שבו כל ילדה תרגיש מיוחדת.

בבית המלאכה של "שנדליריה" קיימים דגמים המתאימים לעיצוב חדרי ילדים. אנו מזמינים אתכם להתרשם מקולקציית הנברשות ותאורת הקיר שלנו.

"שנדליריה" בית מלאכה ליצירה, עיצוב ושחזור במתכת, זכוכית, קלף, נחושת חרסינה, חרוזים ועוד. באתר הבית שלנו תוכלו להתרשם ממגוון המנורות ואביזרי הפרזול, שאנו מציגים.
ליעוץ בנושא התאמת התאורה לחלל חדר הילדים ולבחירה של נברשות חדרי ילדים, ניתן ליצור עמנו קשר: 055-9779966
כתובתנו: בן עזריה 15 יפו

פוסטים נוספים: