בית פרטי במרכז הארץ
נברשות

נברשת מעוצבת לפינת אוכל

עיצוב תאורה לפינת אוכל/ נברשות לפינת אוכל

עם התאורה הנכונה, הכל פשוט נראה טוב יותר

זה מכבר ידוע, עד כמה כח יש לאור. אור מאפשר לנו לבצע פעולות ברמת דיוק גבוהה יותר, אבל לא רק בכוחו של אור, ותאורה מלאכותית בפרט, המעצימה אור להביא להתרוממות נפש ולתחושת חיוניות. בעולם המסעדנות כבר ידוע, מה היא התאורה הנדרשת להארכת שהות הסועדים במסעדה, ומהי התאורה אשר תגרום להם לסיים לאכול מהר וללכת. אדרבא, כאשר מעצבים את שולחן האירוח והאוכל, התאורה היא חלק אינטגרלי מהארוחה, שכן היא מעצימה תחושת ורגשות, מעבירה מסר סמוי, באמצעות עוצמתה, והופכת את הסביבה לזוהרת, קסומה ויפה יותר. על עקרונות התאורה בפינות האוכל הביתיות במאמר הבא:

פיזור אור שווה בין כל חלקי השולחן

בשולחן האירוח, ידוע, שכלל שהמקום מואר יותר, כך הוא הופך להיות אטרקטיבי יותר, פיזור שווה של תאורה בחלל, ובפרט על שולחן האכילה, מאפשר ליצור שוויון מלא בין כלל הסועדים סביב השולחן pop over to this web-site.
לצורך פיזור אור שווה בין כל חלקי השולחן נדרשת תאורה גבוהה ועליונה, כך שכל פינות השולחן מקבלות הארה.
העיקרון הופך להיות רלוונטי אך יותר, בפתיחת השולחן לאירוח עבור עשרות סועדים, במקרה זה נדרשת תאורה, חזקה אשר יוצרת אור מרוכך מספיק, כדי להנעים את האווירה, ויחד עם זאת להאיר את הסעודה. גופי תאורה מתאימים להשגת מטרה זו הן נברשות לפינות אוכל, המגיעות עם נרות לד ממורכזות, מצליחות "לכסות" שטח רחב באמצעות גוף תאורה אחד בלבד.

מהם יתרונות בעת בחירת נברשת להארת פינות אוכל

אחד היתרונות המרכזיים של נברשת היא היכולת לשקף אור ולהחזיר אותו. אדרבא, כאשר המארחים בוחרים להציב בשולחן כלי אוכל בעלי אפקט החזרת אור ממתכות בוהקות, בציפוי זהב, כסף.
האור המוחזר מהנברשת, ובפרט כאשר היא מעוטרת בקריסטלים, מעצים את נראות השולחן, ויוצר הילה יוצאת דופן, אשר הופכת את הישיבה סביב השולחן למרגשת ומרוממת נפש.

"שנדליריה" בית מלאכה ליצירה, עיצוב ושחזור במתכת, זכוכית, קלף, נחושת חרסינה, חרוזים ועוד. באתר הבית שלנו תוכלו להתרשם ממגוון המנורות ואביזרי הפרזול, שאנו מציגים:
ליעוץ בנושא התאמת התאורה לחלל, אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר: 055-9779966
כתובתנו: בן עזריה 15 יפו

פוסטים נוספים: