תאורת חוץ
תאורת חוץ

תאורת חוץ צמודת קיר

כך תוכלו להחיות את הגינה שלכם

הישראלים מתים על עיצוב. כולם רוצים את הסלון הכי מפואר, חדר השינה הכי מיוחד או המטבח הכי מצויד. אנשים משקיעים המון זמן וכסף כדי להקים בית מעוצב ומהודר שאפשר להשוויץ בו. אבל הרבה פעם אזור אחד נשאר מאחור – החוץ.

המרפסת או הגינה הביתית הם חללים שנזנחים הרבה פעמים בתהליך העיצוב לטובת חדרי הבית. זאת, למרות שמדובר בפינות שהרבה פעמים הופכות להיות הנעימות ביותר להעביר בהן את הזמן או לארח בהם. בעונות המעבר והעונות החמות – שבישראל מהוות בערך 70% מהשנה, במקרה הטוב – החצר או המרפסת מגלמות בתוכן פוטנציאל להפוך לאזורים מרכזיים לא פחות מהסלון ולמקום מפלט מהמזגן.

לפעמים רק באמצעות תאורת חוץ צמודת קיר מושקעת אפשר להפוך את האזור החיצוני לפינת חמד אמתית. השקעה בתאורת גינה היא השקעה נכונה מכמה סיבות ובעיקר בגלל שבאקלים הישראלי, את רוב הזמן שלנו במרפסת או בגינה אנחנו נבלה בשעות הערב, לאחר שהשמש הקופחת כבר שקעה מתחת לים.

תאורת גן צמוד קיר, או עומדת, יכולה להחיות את החצר שלכם וגם את המרפסת ולהקנות לה קסם מיוחד. מספיק שגוף התאונה הוא בעל מראה יוקרתי, ומיד האזור החיצוני מקבל זריקה של סטייל והופך למקום מדהים לאירוח.

מנורות החוץ של שנדליריה מגיעות בהתאמה אישית – והן מעוצבות הרבה יותר מהפנסים הירוקים הקלאסיים שמוחבאים בין העצים. אז מה תוכלו למצוא אצלנו? תאורת גן צמוד קיר במגוון עיצובים מרהיבים ובעלי ניחוח עתיק ויוקרתי שיתנו לגינה שלכם אווירה של פאטיו בפריז או בניו יורק. אנחנו מספקים גם תאורת חוץ צמודת קיר פונקציונלית יותר, הכוללת גופי תאורה צמודים, ספוטים ומנורות קטנות שאפשר לפזר ברחבי הגינה.

במקביל, בשנדליריה תוכלו למצוא מנורות גן עומדות יפהפיות, שניתן לשים בגינה או במרפסת הפרטית אך מתאימים גם לחללים ציבוריים. מנורות החוץ העומדות שלנו חזקות ועמידות במיוחד, עשויות מהחומרים האיכותיים ביותר ומגיעות בעיצובים רומנטיים ואירופאים.

בבית המלאכה שלנו ביפו אנחנו דואגים לייבא ולייצר את גופי התאורה האיכותיים ביותר בשוק ממגוון מקומות ברחבי העולם. ב-20 השנה האחרונות צברנו ידע וניסיון בתכנון תאורה ובעיצובה. רוצים להחיות את הגינה שלכם? פנו אלינו בשביל הצעד הראשון 055-9779966

פוסטים נוספים: