תאורה מעוצבת
תאורה צמודת קיר

תאורת קיר מעוצבת לחדר שינה

מנורת קיר לחדר שינה

התפאורה הנכונה בחדר השינה שלכם 

סיום של יום, הצורך ברגיעה, ההכנה לשנת לילה מטעינת מצברים, והצורך רגע לכבות את הכל, לתת למחשבות לזרום, להניח לרעש ולצלצולים מבחוץ, ולהיכנס לשגרה של רגיעה, אולי עם ספר טוב, אולי עם בן הזוג ליד. חדר השינה, זה המקום להטענת המצברים שלנו, המקום, שבו אנו מבקשים להירגע, התאמת התאורה המתאימה, תאפשר שמירה על איכות השינה, ותעניק תפאורה נפלאה לזמן האתנחתא הנחשק של היום. על התאמת התאורה לחדר השינה במאמר לפניכם!

מדוע תאורה רגועה תורמת לשינה איכותית יותר?


במהלך היממה, קיים חלון זמנים שמופרש הורמון השינה, המלטונין, הורמון זה בעיקר מופרש לאחר שקיעת השמש, וכמו שהשמש שוקעת, כך גופו של  האדם, מבקש להאט את הקצב ולהכין עצמו לתנומה.
תאורה מרוככת, נעימה, מעומעמת, אינה מפריעה למוח להמשיך להפריש את הורמון המלטונין. לעומת זאת, תאורת פלורסנט, מבלבלת את המוח, ועלולה להביא למיגרנות.

מה הוא גוף התאורה שעשוי להתאים לחדר השינה?

נראה כי, מנורת קיר לחדר השינה, עונה על העקרונות הדרושים להכנה לשינה, היא ניתנת לעמעום, היא בעלת תאורה רכה, אשר מעדנת את האווירה, מתאימה לנורות בעלות תאורה חסכונית, והיא מאירה שטח גדול, אשר מאפשר עיסוק בפעולות אחרות, ויחד עם זאת, היא שומרת על אווירה אינטימית ורגועה בחדר, אשר מעודדת שינה, בריאה לגוף ולנפש.

אילו מנורות קיר לחדר השנה מוצעים ב"שנדליריה"

מנורות הקיר המוצעות, מגיעות במגוון עיצובים, ולכן מאפשרות התאמה מקסימלית לכל סגנון, החל ממנורות בסגנון מודרני, בקווים נקיים ומינימליסטיים ובעלות זרועות מתקפלות לחיסכון במקום.
גם העיצוב הרומנטי מקבל חיזוק באמצעות נורות מפורזלות בציפוי נחושת, וזהב מוברש, יחד עם כוסות זכוכית וקריסטלים דקורטיביים, אשר משתקפים על הקיר, מפזרים את התאורה באופן שווה ומעודן בחלל, כך שהאווירה נשמרת מעודנת, שקטה ויוקרתית.

"שנדליריה" בית מלאכה ליצירה, עיצוב ושחזור במתכת, זכוכית, קלף, נחושת חרסינה, חרוזים ועוד.  באתר הבית שלנו תוכלו להתרשם ממגוון המנורות ואביזרי הפרזול, שאנו מציגים:
ליעוץ בנושא התאמת התאורה לחלל, אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר: 055-9779966
כתובתנו: בן עזריה 15 יפו

פוסטים נוספים: