מנורות פליז
נברשות

נברשות בסגנון כפרי

נברשות בסגנון כפרי / שנדליר כפרי   

תאורה בעיצוב כפרי

בשנים האחרונות, חווה העיצוב הכפרי רנסנס, וזוכה לפופולאריות רבה, הריהוט הכבד, חיפוי בריקים, אריחים מאוירות, שימוש בחומרים טבעיים, ושילוב סביבת החוץ עם הפנים, מעניקים לחללים המעוצבים בסגנון זה, חזות חמימה ושלווה, וכאשר מוסיפים את התאורה, מתקבלת תוצאה הרמונית ומאירת פנים.
על עקרונות תאורת חדרים בעיצוב כפרי במאמר הבא!

נברשות בסגנון כפרי – אפקט הגדלת החלל, ואיזון הכובד

העיצוב הכפרי נמצא במיטבו כאשר מדובר על חללים גדולים במיוחד, סלון עם קומת גלריה, או חדר מגורים עשיר, ורחב ידיים, בעל חיפוי אבן טבעית.

השימוש בריהוט עץ בגימור מחוספס, יוצר כובד, ונותר דומיננטי בחלל. על מנת לאזן אותו, ולהעניק את הפרופורציה הנכונה בין גודל החלל ביחס לריהוט המרשים, נדרשת נברשת בעיצוב כפרי, הנברשת גדולה דיה להאיר חללים רחבים, ובאמצעות זרועות המרוחקות מהבסיס, מפזרת את האור באופן שווה, כך שנוצר רושם של חלל גדול במיוחד.

אפקט ריכוך החלל והשלמת המראה הכפרי  

עיצוב כפרי מעלה זיכרונות טוסקנה, בתים פרטיים בחיפוי אבן בלתי מסותתת, חלונות עץ בצבעים חיים, ריהוט גולמי, כריות פרחוניות, חלל שממשיך את הנוף הנשקף מבחוץ, פרחים, והרבה ירוק.


הבית מעלה סימפטיה בפשטותו, ניזון בעיקר מאור יום טבעי, ובערב, נדרשת תאורה, שיכולה להעניק את  אור הנגוהות הרך, שעוטף את הבית.


לכן ניכר כי שימוש בשנדליר כפרי, מחומרים טבעיים, וזכוכיות קריסטל בוהקות, המוארות בנורות לד צהובות, מעניק את התאורה המדויקת לאווירה, תאורה טבעית ורכה.   

נברשות בסגנון כפרי – המשכת הקו העיצובי

שנדלירים כפריים מהווים המשך ישיר לקו העיצובי הכפרי.
הם מגיעים עם טקסטורות טבעיות, ומורכבים מגופי תאורה הצבועים בגוון חום טבעי/ נחושת, ומשולבים בגביעי קריסטל שקופים או שקופים למחצה, אשר יוצרים תאורה נעימה ואינטימית.
העיצוב שלהם משדר פשטות, אבל יחד עם זאת מעניק מראה יוקרתי וסולידי. 

"שנדליריה" בית מלאכה ליצירה, עיצוב ושחזור במתכת, זכוכית, קלף, נחושת חרסינה, חרוזים ועוד. באתר הבית שלנו תוכלו להתרשם ממגוון המנורות ואביזרי הפרזול, שאנו מציגים:
ליעוץ בנושא התאמת התאורה לחלל, אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר: 055-9779966
כתובתנו: בן עזריה 15 יפו