תאורה מעוצבת
יעוץ

ייעוץ תאורה לבית

תאורה היא דבר חמקמק, אבל אנחנו יודעים לעבוד אתה

ייעוץ תאורה

ייעוץ תאורה לבית

פתגם סיני ידוע מעולם הפנג שוואי קובע: ”אל הבית שאליו לא מגיע האור – מגיע הרופא”. תאורה היא אחד הדברים החשובים יותר בבית. חדר שאינו מואר כמו שצריך, הוא חדר שקשה לעבוד בו, לקרוא בו ולכן, לא כל כך נעים לשהות בו. האור בבית מגדיר את האופי שלו, מחזק את האסתטיקה וגם נותן תחושה שהחדר גדול ומרווח יותר.

אור הוא חומר חמקמק. צריך לדעת איך לעבוד אתו, לשחק אתו ולכוון אותו בזוויות הנכונות כך שאפשר יהיה להפיק ממנו את המיטב. תכנון תאורה הוא לא תחום פשוט. אבל אחרי שנים של עשייה, וצבירת ניסיון שאין לו תחרות בתחום, בשנדליריה אנחנו מציעים את ייעוץ תאורה מקצועי ביותר בתכנון התאורה.

בעולם המודרני, שבו בתים מסגננים עצמם בצורות שונות וייחודיות, מורכבות יותר או פחות, חשוב להתאים את התאורה באופן מושלם למבנה, לריהוט ולסגנון. בשנדליריה תמצאו את טובי המומחים בתחום תכנון התאורה, שיכולים לעזור לכם להרכיב את התאורה המושלמת עבור כל חלל.

מאיזה חומר יורכב גוף התאורה? כמה נורות? מה כיווני התאורה הנכונים כדי להאיר כל חדר בצורה שתחמיא לו ברמה הגבוהה ביותר? על כל השאלות האלו ועוד אנחנו ננסה לענות ביחד אתכם, עם יחס אישי ועבודה משותפת, תוך שימוש במומחיות ארוכת השנים שלנו ולספק ייעוץ תאורה לבית ברמה הגבוהה ביותר.

ייעוץ תאורה של שנדליריה מוצע ברחבי הארץ, ומספק מקצועיות ואיכותיות ברמה הגבוהה ביותר בישראל. אנחנו מחכים לכם כאן בסטודיו, צרו איתנו קשר ונעמוד לשרותכם: 055-9779966.