shandeliria-synagogue
נברשות

נברשות לבית כנסת

בית כנסת, כשמו כן הוא, מקום להתכנסות למטרת תפילה, הודיה וחיי קהילה.
שעות פעילותו בבקרים ובערבים, לפעמים עד השעות הקטנות של הלילה, לעיתים עוד בטרם השמש זרחה. תאורה נכונה לבית כנסת צריכה להיות עוצמתית, חסכונית ומספיקה לכיסוי החלל. על עקרונות עיצוב בית הכנסת ועיצוב תאורה בפרט, במאמר הבא!

ענווה

בניגוד לדתות אחרות, עקרון הענווה בעיצוב בתי כנסת, נובע מהצורך, להביע, שרעיון בית הכנסת, הוא רק מקום התכנסות, ולכן העיצוב נשאר צנוע ושקט.

אחידות מבנית

יבוא לידי ביטוי בריהוט ובאביזרים המשלימים כמו גופי התאורה. בדרך כלל יבחר ריהוט קלאסי מעץ טבעי. ריהוט המשמר את עקרון הצניעות. וממלא את התפקיד לשמו הוא נועד. לשמש את הנוכחים.

מהי התאורה הנכונה לבית כנסת?

עוצמתית אך רכה – פעילות בית הכנסת מזמנת קריאה בכתבי קודש, קריאה הדורשת ריכוז, ואורכת זמן מה, תאורה עוצמתית אך רכה, מונעת מאמץ מעיני הקוראים, ומאפשרת להאריך בזמן התפילה.
חסכונית – בית כנסת, הוא גוף המתוקצב מתרומות, ולעיתים על ידי גופים ציבוריים כמו עיריות, עליו להתנהל, תוך שמירה על תקציב נכון לטובת אחזקתו. תאורה אקולוגית, המבוססת בעיקר על נרות לד, מסייעת לעמוד במטרות התקציב. 
מפוזרת באופן שווה בחלל- אולי האלמנט החשוב מכל, ולכן אין זה פלא, שגוף התאורה הפופולארי ביותר, שבוחרים בו בתי כנסת ברחבי הארץ ובעולם, הוא הנברשת.
פיזור שווה של תאורה – על מנת לתת מענה מיטבי לכל באי השער, נדרשת תאורה המתפזרת בחלל באופן שווה.

הנברשות של "שנדליריה" מגלמות בצורתן את עקרונות העיצוב הנדרשות, הן משדרות יוקרה שקטה, מפזרות את התאורה באופן שווה בחלל, מאפשרות אחידות מבנית, ונעימות לעין, ולכן הן מתאימות כנברשות לבית הכנסת. אנו מזמינים אתכם להתרשם מקולקציית הנברשות שלנו, שנבחרה בקפידה מכל רחבי העולם.

"שנדליריה" בית מלאכה ליצירה, עיצוב ושחזור במתכת, זכוכית, קלף, נחושת חרסינה, חרוזים ועוד. באתר הבית שלנו תוכלו להתרשם ממגוון המנורות ואביזרי הפרזול, שאנו מציגים. ליעוץ בנושא התאמת התאורה לחלל, אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר: 055-9779966
כתובתנו: בן עזריה 15 יפו

פוסטים נוספים: